ကၽြန္မ၏ခံစားမႈမ်ား သီကံုးရာ လြတ္လပ္ျခင္းအႏုပညာ


အၾကြင္းအက်န္စားကာ ေဟာင္ေနသူမ်ားသို႕
August 31, 2006, 4:57 pm
Filed under: Shameless Groups

ျမန္မာျပည္သူျပည္သားအားလံုးကို အမိန္႕ေပးလို႕ရမယ္လို႕ ထင္ထားတဲ့အာဏာရွင္ၾကီးမ်ားအပါအ၀င္ ေဘးနားကေန အရိုးကိုက္ျပီး သခင္အလိုက် မဲမဲျမင္တိုင္းလိုက္ကိုက္ေနေသာ လူထုေတြအမ်ားၾကီးထဲမွာ ကၽြန္မႏွင့္ထိပ္တိုက္ဆံုခဲ့ရေသာ စစ္ေခြးတစ္ခ်ိဳ႕ကို ေဖာ္ျပလိုစိတ္ရွိတာနဲ႕ ေရးသားလိုက္ပါတယ္။

ကၽြန္မ လင္းလက္ၾကယ္စင္ကို မျမင္ရတဲ့အြန္လိုင္းတစ္ေနရာေန အမိန္႕လာေပးေနေသာ စစ္အာဏာရွင္ လူၾကီးမင္းမ်ားရွင္ ၊ ကၽြန္မဘေလာ့ခ္နဲ႔ပတ္သတ္ျပီး ျခိမ္းေျခာက္စာမ်ား ၊ ေ၀ဖန္ေရးစာေပါင္းမ်ားစြာကို လက္ခံရရွိျပီးျဖစ္သလို ကၽြန္မဘက္ကလည္း ခိုင္မာေသာရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုကို တင္ျပလိုပါတယ္.. တစ္ခ်ိဳ႕လူေတြေျပာသလို ကၽြန္မ ဘေလာ့ခ္က အရည္မရ အဖတ္မရျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာပါ.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မအေတြးထဲက ခံစားခ်က္ကေတာ့ အဲဒီလိုမဟုတ္ပါဘူး.. ဥပမာတစ္ခု ကၽြန္မေပးပါမယ္.. ျပည္ပမွာႏွစ္ေတြ အမ်ားၾကီးၾကာေန ငယ္စဥ္ကေလးဘ၀ကတည္းက ေ၇ာက္ရွိေနတဲ့ ျမန္မာကေလးေတြ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္.. မိဘေတြက စား၀တ္ေနေရးအတြက္ သူတုိ႕ရုုန္းကန္ေနရခ်ိန္မွာ ကေလးေတြကို ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ပတ္သတ္ ဘာမွေျပာဆိုႏိုင္ျခင္းမရွိပါဘူး… ျမန္မာျပည္က ဘယ္လိုႏိုင္ငံလည္းဆုိတာ ေသခ်ာမသိၾကသလို သူတို႕မွာလည္း ျမန္မာစာကို ဖတ္တတ္ရံုေလာက္ပဲသိၾကပါေတာ့တယ္.. ကၽြန္မမွာ အဲဒီလိုသူငယ္ခ်င္းေပါင္းမ်ားစြာ ေနရာတိုင္းမွာ အမ်ားၾကီးရွိပါတယ္.. သူတို႕က ျမန္မာႏိုင္ငံေရး၀ဘ္ဆုိဒ္ေတြကိုလည္း ဖတ္ေလ့မရွိပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မနဲ႕ခင္သူ အမ်ားစုက ကၽြန္မေရးတဲ့ ကဗ်ာေတြ ၊ ၀တ္ထုေတြကို အားေပးေနၾကျဖစ္ေတာ့ ကၽြန္မဘာေရးေရး အနည္းဆံုးေတာ့ လိုက္ဖတ္မွတ္ခ်တ္ေပးေလ့ရွိပါတယ္ <!– D([“mb”,”.. ကၽြန္မဘေလာ့ခ္ကေန ပတ္သတ္ ျမန္မာသမိုင္းေၾကာင္းကို စိတ္၀င္စားလာသူမ်ားရွိသလို ကၽြန္မဘက္ကလည္း အတတ္ႏိုင္ဆံုး သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို ျပန္လည္ရွာေဖြေပးျခင္း ၊ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္စာျပန္ဖတ္ျပီး ေသခ်ာရွင္းျပျပီး သီေပါမင္းေခတ္ကေန အခု နအဖေခတ္ထိ အတိုခ်ဳန္းေျပာျပျခင္းအားျဖင့္ သူတုိ႕ရင္ထဲကို အံ့ၾသျခင္းမ်ားစြာႏွင့္အတူ နာၾကဥ္းစိတ္မ်ားအနည္းငယ္ေတာ့ ၀င္သြားၾကပါတယ္.. \nျမန္မာျပည္က ဘယ္အေျခအေနေရာက္ေနတယ္ဆုိတာကို သိျပီး လ်စ္လ်ဴရႈထားတဲ့လူေတြရင္ထဲကိုလည္း အနည္းဆံုးေတာ့ တုန္ခါသြားမယ္လို႕ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္… အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မဘက္က ဒီေလာက္ပဲတတ္ႏိုင္တဲ့အတြက္ ရရာေနရာမွာ အေကာင္းဆံုးကို ၀င္ေရာက္ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္.. ကၽြန္မက ဦးမင္းကိုႏိုင္အမ်ိဳးဆုိရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ရွင္… အလယ္တန္းေက်ာင္းသူဘ၀ကတည္းက ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ႏိုင္ငံေတာ္နဲ႕ပတ္သတ္ အမ်ားၾကီးသိခဲ့ရသလို ခံယူခ်က္လည္းရွိျပီးသားပါ… ပထမဦးဆံဳးအျဖစ္အပ်က္ကို ကၽြန္မ တင္ျပပါ့မယ္ ဦးစစ္ေခြးမ်ားရွင္.. ကၽြန္မ (၈)တန္းတုန္းက မေမ့နိုင္ေသာျဖစ္ရပ္မ်ားဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္နဲ႕ ေက်ာင္းတြင္းစာစီစာကံဳးျပိဳင္ပြဲ၀င္ရပါတယ္.. ျမိဳ႕မေက်ာင္းရဲ႕ ဦးဘလြင္ခန္းမမွာပါ… ကၽြန္မေရးလိုက္တဲ့အျဖစ္ပ်က္ထဲမွာ ၈ေလးလံုးအေရးအခင္းမွာ ကၽြန္မ အဘိုးေတြ ဘယ္လိုေသခဲ့တယ္ဆိုတာကို အနည္းငယ္ေရးလိုက္မိတယ္… အဲဒီအျဖစ္အပ်က္ကို ကၽြန္မ တကယ္ၾကားသိရျပီး မေမ့နိုင္လို႕ မေမ့ႏိုင္ဘူးေရးလိုက္မိတာေၾကာင့္ တစ္ခါတည္း တိုင္စာႏွင့္တကြ အျပဳတ္္ခံထိခဲ့ရပါတယ္. ေအခန္းရဲ႕ ဂုဏ္ကို မေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ရလို႕ အနည္းငယ္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရေပမယ့္ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး.. သူမ်ားလို ကပ္ဖားရပ္ဖားေ၇းျပီး ပထမဆုဆိုတာၾကီးကို ဆြတ္ခူးဖို႕ေတာ့ မလုပ္ႏုိိင္ပါဘူး.. (၉)တန္းေက်ာင္းသူဘ၀မွာေတာ့ တိုင္းနဲ႕ျပည္နယ္ စာစီစာကံုးျပိဳင္ပြဲကိုက်င္းပပါတယ္.. ကၽြန္မက ျမိဳ႕နယ္အဆင့္မွာ ေအာင္ျမင္ျပီးလူတစ္ဦးျဖစ္တဲ့အတြက္ တိုင္းနဲ႕ျပည္နယ္အဆင့္ကုိတက္ရတာပါ… \nကၽြန္မေရးရမယ့္ေခါင္းစဥ္က `လူငယ္မ်ားႏွင့္အနာဂတ္တိုင္းျပည္´ဆုိေသာ ေခါင္းစဥ္ကိုပါပဲ.. ကၽြန္မ ေသခ်ာစဥ္းစားျပီး လူငယ္မ်ားျဖစ္လိုေသာ ဆႏၵနဲ႕ ျဖစ္ပ်က္ေနေသာ နိုင္ငံေတာ္ၾကီးအေျခအေန ၊ အနာဂတ္မွာ ဘယ္လို ဆက္လက္ပ်က္စီးမွာလည္း ၊ အတိတ္က ေသြးသံရဲရဲအျဖစ္အပ်က္ေတြကို လူငယ္ေတြ ဘယ္လိုေတာ္လွန္မွာလည္းဆုိတာကို ေရးခ်လိုက္တာ ဘယ္ႏွစ္မ်က္ႏွာရွိသြားလည္းေတာင္မသိေတာ့ဘူး.. ဘဲလ္တီးမွ လူက အသက္၀င္လာသလို သတိျပဳရင္း လက္စသပ္ခဲ့ပါတယ္.. \nေနာက္၂ရက္ခန္႕ၾကာေတာ့ ေက်ာင္းရံုးခန္းက မိဘခ်က္ခ်င္းအေခၚလႊတ္ပါတယ္.. ကၽြန္မလည္း အနည္းငယ္ေတာ့ ရိပ္မိပါတယ္.. ခပ္ေအးေအးပဲ အေမကို ေခၚျပီး ရံုးခန္းတက္ခဲ့တယ္. မ်က္ႏွာစိမ္းလူတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႕အတူ မ်က္ႏွာမေကာင္းတဲ့ ကၽြန္မတို႕ရဲ႕ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီး ၊ ပညာေရးမႈးနဲ႕ ဆရာမတစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတြ႕ရပါတယ္..\n”,1] ); //–> .. ကၽြန္မဘေလာ့ခ္ကေန ပတ္သတ္ ျမန္မာသမိုင္းေၾကာင္းကို စိတ္၀င္စားလာသူမ်ားရွိသလို ကၽြန္မဘက္ကလည္း အတတ္ႏိုင္ဆံုး သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို ျပန္လည္ရွာေဖြေပးျခင္း ၊ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္စာျပန္ဖတ္ျပီး ေသခ်ာရွင္းျပျပီး သီေပါမင္းေခတ္ကေန အခု နအဖေခတ္ထိ အတိုခ်ဳန္းေျပာျပျခင္းအားျဖင့္ သူတုိ႕ရင္ထဲကို အံ့ၾသျခင္းမ်ားစြာႏွင့္အတူ နာၾကဥ္းစိတ္မ်ားအနည္းငယ္ေတာ့ ၀င္သြားၾကပါတယ္.. ျမန္မာျပည္က ဘယ္အေျခအေနေရာက္ေနတယ္ဆုိတာကို သိျပီး လ်စ္လ်ဴရႈထားတဲ့လူေတြရင္ထဲကိုလည္း အနည္းဆံုးေတာ့ တုန္ခါသြားမယ္လို႕ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္… အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မဘက္က ဒီေလာက္ပဲတတ္ႏိုင္တဲ့အတြက္ ရရာေနရာမွာ အေကာင္းဆံုးကို ၀င္ေရာက္ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္.. ကၽြန္မက ဦးမင္းကိုႏိုင္အမ်ိဳးဆုိရင္ေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ရွင္… အလယ္တန္းေက်ာင္းသူဘ၀ကတည္းက ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ႏိုင္ငံေတာ္နဲ႕ပတ္သတ္ အမ်ားၾကီးသိခဲ့ရသလို ခံယူခ်က္လည္းရွိျပီးသားပါ… ပထမဦးဆံဳးအျဖစ္အပ်က္ကို ကၽြန္မ တင္ျပပါ့မယ္ ဦးစစ္ေခြးမ်ားရွင္.. ကၽြန္မ (၈)တန္းတုန္းက မေမ့နိုင္ေသာျဖစ္ရပ္မ်ားဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္နဲ႕ ေက်ာင္းတြင္းစာစီစာကံဳးျပိဳင္ပြဲ၀င္ရပါတယ္.. ျမိဳ႕မေက်ာင္းရဲ႕ ဦးဘလြင္ခန္းမမွာပါ… ကၽြန္မေရးလိုက္တဲ့အျဖစ္ပ်က္ထဲမွာ ၈ေလးလံုးအေရးအခင္းမွာ ကၽြန္မ အဘိုးေတြ ဘယ္လိုေသခဲ့တယ္ဆိုတာကို အနည္းငယ္ေရးလိုက္မိတယ္… အဲဒီအျဖစ္အပ်က္ကို ကၽြန္မ တကယ္ၾကားသိရျပီး မေမ့နိုင္လို႕ မေမ့ႏိုင္ဘူးေရးလိုက္မိတာေၾကာင့္ တစ္ခါတည္း တိုင္စာႏွင့္တကြ အျပဳတ္္ခံထိခဲ့ရပါတယ္. ေအခန္းရဲ႕ ဂုဏ္ကို မေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ရလို႕ အနည္းငယ္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ခဲ့ရေပမယ့္ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး.. သူမ်ားလို ကပ္ဖားရပ္ဖားေ၇းျပီး ပထမဆုဆိုတာၾကီးကို ဆြတ္ခူးဖို႕ေတာ့ မလုပ္ႏုိိင္ပါဘူး.. (၉)တန္းေက်ာင္းသူဘ၀မွာေတာ့ တိုင္းနဲ႕ျပည္နယ္ စာစီစာကံုးျပိဳင္ပြဲကိုက်င္းပပါတယ္.. ကၽြန္မက ျမိဳ႕နယ္အဆင့္မွာ ေအာင္ျမင္ျပီးလူတစ္ဦးျဖစ္တဲ့အတြက္ တိုင္းနဲ႕ျပည္နယ္အဆင့္ကုိတက္ရတာပါ… ကၽြန္မေရးရမယ့္ေခါင္းစဥ္က `လူငယ္မ်ားႏွင့္အနာဂတ္တိုင္းျပည္´ဆုိေသာ ေခါင္းစဥ္ကိုပါပဲ.. ကၽြန္မ ေသခ်ာစဥ္းစားျပီး လူငယ္မ်ားျဖစ္လိုေသာ ဆႏၵနဲ႕ ျဖစ္ပ်က္ေနေသာ နိုင္ငံေတာ္ၾကီးအေျခအေန ၊ အနာဂတ္မွာ ဘယ္လို ဆက္လက္ပ်က္စီးမွာလည္း ၊ အတိတ္က ေသြးသံရဲရဲအျဖစ္အပ်က္ေတြကို လူငယ္ေတြ ဘယ္လိုေတာ္လွန္မွာလည္းဆုိတာကို ေရးခ်လိုက္တာ ဘယ္ႏွစ္မ်က္ႏွာရွိသြားလည္းေတာင္မသိေတာ့ဘူး.. ဘဲလ္တီးမွ လူက အသက္၀င္လာသလို သတိျပဳရင္း လက္စသပ္ခဲ့ပါတယ္.. ေနာက္၂ရက္ခန္႕ၾကာေတာ့ ေက်ာင္းရံုးခန္းက မိဘခ်က္ခ်င္းအေခၚလႊတ္ပါတယ္.. ကၽြန္မလည္း အနည္းငယ္ေတာ့ ရိပ္မိပါတယ္.. ခပ္ေအးေအးပဲ အေမကို ေခၚျပီး ရံုးခန္းတက္ခဲ့တယ္. မ်က္ႏွာစိမ္းလူတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႕အတူ မ်က္ႏွာမေကာင္းတဲ့ ကၽြန္မတို႕ရဲ႕ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီး ၊ ပညာေရးမႈးနဲ႕ ဆရာမတစ္ခ်ိဳ႕ကိုေတြ႕ရပါတယ္.. <!– D([“mb”,” ကၽြန္မရဲ႕ အမ်ိဳးသန္းေခါင္စာရင္းကအစ ႏိုင္ငံေရးအဖြဲ႕အစညး္မ်ားႏွင့္ ပတ္သတ္ျခင္းရွိ ၊ မရွိ စစ္ေဆးေမးျမန္းပါေတာတ့ယ္.. ကၽြန္မအေမကေတာ့ ကၽြန္မကိုၾကည့္ရင္း ေဒါသထြက္ေနပါတယ္… ကၽြန္မကေတာ့ အေမကို သြားေလးျဖီးျပခဲ့တယ္.. \nကၽြန္မတို႕က ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းနဲ႕မွ ပတ္သတ္ျခင္းမရွိတဲ့အျပင္ ၀န္ထမ္းေတြပါပဲ.. ေနာက္ေတာ့ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီးေကာင္းမႈနဲ႕ ေဘးမသီ ရန္မခ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္.. ေက်ာင္းသူတစ္ဦးက သူ႕အေတြးကိုတင္ျပျခင္းက ႏိုင္ငံေတာ္ကိုပုန္ကန္တဲ့အဆင့္မေရာက္ေသးပါဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြနဲ႕တကြ ၾကိဳးပမ္းမႈေၾကာင့္ ေက်ာင္းအထုတ္မခံခဲ့ရပါဘူး.. ေက်ာင္းထုတ္လည္း ဂရုစိုက္မယ့္လူမ်ိဳးထဲ မပါဘူး.. ပိုေတာင္ေပ်ာ္အုန္းမွာ.. ဘာျဖ္စလို႕လည္းသိလား.. ကၽြန္မ အလယ္တန္းတက္ကတည္းက ျပည္ပ ကၽြန္မအေဖနဲ႕ ေဆြမ်ိဳးတစ္သိုက္က ျပည္ပအေျခအေန ၊ လူသားအခြင့္အေရး ၊ ပညာေရး ၊ စီးပြားေရး ၊ အားလံုးကို ယံဳၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့သူေတြနဲ႕ စာထည့္ေပးတဲ့အျပင္ ဓါတ္ပံုမ်ား သာဓကမ်ားကိုပါ ရင္းႏွီးေနတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္မက ကၽြန္မႏိုင္ငံကိုအဲဒီလိုေျပာင္းလဲေစခ်င္ခဲ့တာ ကေလးဘ၀က ခပ္ေသးေသးအေတြးေလးပါ.. ေနာက္ ျပည္ပမွာ စာသင္ခြင့္ရခ်င္သလို အရာအားလံဳးကုိ တရားမွ်တတဲ့ေနရာမွာေနခဲ့ခ်င္တယ္.. အခ်ိန္မက်ေသးတာေရာ ၊ ကၽြန္မအေမက ျမန္မာႏိုင္ငံကုိမခြဲခ်င္ေသးတာနဲ႕ေပါင္းျပီး ရန္ကုန္မွာပဲ ေသာင္တင္ေနရတယ္.. တစ္ခုခုုျဖစ္ရင္ အကာကြယ္ဆုိျပီး အေဖကေတာ့ ကၽြန္မကို ျမန္္မာေက်ာင္းနဲ႕ ILBC ကို ခြတက္ခိုင္းခဲ့ပါတယ္.. \nျမန္မာေက်ာင္းကထုတ္ပစ္လည္း ၊ ဘာေထာက္ခံခ်က္မွ မေပးလည္း သိပ္ေတာ့ ဂရုမစိုက္ဘူး… ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မအျမဲကံေကာင္းေနတယ္ဆိုရမလား.. ျပသနာျဖစ္တိုင္း ေထာက္လွမ္းေရးမွာအရာရွိျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မဦးေလး ( အခုေတာ့ ေခြးေျပး ၀က္ေျပးနဲ႕ ထိုင္းမွာ ကုန္သည္လုပ္ေနပါတယ္ ) သူက အျမဲ ကူညီေလ့ရွိသလို အေတာ္ကံေကာင္းခဲ့တယ္ဆိုရမယ္.. \n

\n

\n

ကၽြန္မ ျပည္ပေရာက္ေတာ့ ေနထိုင္ခြင့္နဲ႕ေက်ာင္းကို ၁ႏွစ္ေလာက္ အခ်ိန္ေပး အားအရင္စိုက္ခဲ့၇တယ္.. အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မမွာ အသိေတြလည္း အေတာ္မ်ားခဲ့ျပီ.. ကၽြန္မလုပ္ေနတဲ့ စာေပေတြကိုလည္း အားေပးသူ အြန္လိုင္းမွာပဲ အေတာ္ကိုမ်ားခဲ့ျပီ.. ကၽြန္မနဲ႕ခံယူခ်က္တူသူေတြကိုလည္း ေတြ႕ခဲ့ရျပီ… အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႕လည္း သိခဲ့ရျပီ…\n ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မခံယူခ်က္ကို ေရးသားတင္ျပျပီး ကၽြန္မကို အဖြဲ႕အစည္းထဲ၀င္သင့္ျပီး ကူညီပါဆိုလည္း လုပ္ေပးဖို႕အဆင္သင့္ပါပဲ… ျမန္မာျပည္ကိုခ်စ္လို႕ တစ္သက္တာခြဲခဲ့၇တဲ့ လူေတြကိုၾကည့္ျပီး ၇င္ထဲမွာ မေဖာ္ျပႏိုင္တဲ့ခံစားခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီးတိုး၀င္လာပါတယ္.. ျမန္မာျပည္ကို မေရာက္ဖူးတဲ့ ၊ ေရာက္ခြင့္မရွိတဲ့ ျမန္မာလူမ်ိဳးရြယ္တူေတြကိုၾကည့္”,1] ); //–> ကၽြန္မရဲ႕ အမ်ိဳးသန္းေခါင္စာရင္းကအစ ႏိုင္ငံေရးအဖြဲ႕အစညး္မ်ားႏွင့္ ပတ္သတ္ျခင္းရွိ ၊ မရွိ စစ္ေဆးေမးျမန္းပါေတာတ့ယ္.. ကၽြန္မအေမကေတာ့ ကၽြန္မကိုၾကည့္ရင္း ေဒါသထြက္ေနပါတယ္… ကၽြန္မကေတာ့ အေမကို သြားေလးျဖီးျပခဲ့တယ္.. ကၽြန္မတို႕က ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းနဲ႕မွ ပတ္သတ္ျခင္းမရွိတဲ့အျပင္ ၀န္ထမ္းေတြပါပဲ.. ေနာက္ေတာ့ ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီးေကာင္းမႈနဲ႕ ေဘးမသီ ရန္မခ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္.. ေက်ာင္းသူတစ္ဦးက သူ႕အေတြးကိုတင္ျပျခင္းက ႏိုင္ငံေတာ္ကိုပုန္ကန္တဲ့အဆင့္မေရာက္ေသးပါဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြနဲ႕တကြ ၾကိဳးပမ္းမႈေၾကာင့္ ေက်ာင္းအထုတ္မခံခဲ့ရပါဘူး.. ေက်ာင္းထုတ္လည္း ဂရုစိုက္မယ့္လူမ်ိဳးထဲ မပါဘူး.. ပိုေတာင္ေပ်ာ္အုန္းမွာ.. ဘာျဖ္စလို႕လည္းသိလား.. ကၽြန္မ အလယ္တန္းတက္ကတည္းက ျပည္ပ ကၽြန္မအေဖနဲ႕ ေဆြမ်ိဳးတစ္သိုက္က ျပည္ပအေျခအေန ၊ လူသားအခြင့္အေရး ၊ ပညာေရး ၊ စီးပြားေရး ၊ အားလံုးကို ယံဳၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့သူေတြနဲ႕ စာထည့္ေပးတဲ့အျပင္ ဓါတ္ပံုမ်ား သာဓကမ်ားကိုပါ ရင္းႏွီးေနတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္မက ကၽြန္မႏိုင္ငံကိုအဲဒီလိုေျပာင္းလဲေစခ်င္ခဲ့တာ ကေလးဘ၀က ခပ္ေသးေသးအေတြးေလးပါ.. ေနာက္ ျပည္ပမွာ စာသင္ခြင့္ရခ်င္သလို အရာအားလံဳးကုိ တရားမွ်တတဲ့ေနရာမွာေနခဲ့ခ်င္တယ္.. အခ်ိန္မက်ေသးတာေရာ ၊ ကၽြန္မအေမက ျမန္မာႏိုင္ငံကုိမခြဲခ်င္ေသးတာနဲ႕ေပါင္းျပီး ရန္ကုန္မွာပဲ ေသာင္တင္ေနရတယ္.. တစ္ခုခုုျဖစ္ရင္ အကာကြယ္ဆုိျပီး အေဖကေတာ့ ကၽြန္မကို ျမန္္မာေက်ာင္းနဲ႕ ILBC ကို ခြတက္ခိုင္းခဲ့ပါတယ္.. ျမန္မာေက်ာင္းကထုတ္ပစ္လည္း ၊ ဘာေထာက္ခံခ်က္မွ မေပးလည္း သိပ္ေတာ့ ဂရုမစိုက္ဘူး… ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မအျမဲကံေကာင္းေနတယ္ဆိုရမလား.. ျပသနာျဖစ္တိုင္း ေထာက္လွမ္းေရးမွာအရာရွိျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မဦးေလး ( အခုေတာ့ ေခြးေျပး ၀က္ေျပးနဲ႕ ထိုင္းမွာ ကုန္သည္လုပ္ေနပါတယ္ ) သူက အျမဲ ကူညီေလ့ရွိသလို အေတာ္ကံေကာင္းခဲ့တယ္ဆိုရမယ္..

ကၽြန္မ ျပည္ပေရာက္ေတာ့ ေနထိုင္ခြင့္နဲ႕ေက်ာင္းကို ၁ႏွစ္ေလာက္ အခ်ိန္ေပး အားအရင္စိုက္ခဲ့၇တယ္.. အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မမွာ အသိေတြလည္း အေတာ္မ်ားခဲ့ျပီ.. ကၽြန္မလုပ္ေနတဲ့ စာေပေတြကိုလည္း အားေပးသူ အြန္လိုင္းမွာပဲ အေတာ္ကိုမ်ားခဲ့ျပီ.. ကၽြန္မနဲ႕ခံယူခ်က္တူသူေတြကိုလည္း ေတြ႕ခဲ့ရျပီ… အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႕လည္း သိခဲ့ရျပီ… ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မခံယူခ်က္ကို ေရးသားတင္ျပျပီး ကၽြန္မကို အဖြဲ႕အစည္းထဲ၀င္သင့္ျပီး ကူညီပါဆိုလည္း လုပ္ေပးဖို႕အဆင္သင့္ပါပဲ… ျမန္မာျပည္ကိုခ်စ္လို႕ တစ္သက္တာခြဲခဲ့၇တဲ့ လူေတြကိုၾကည့္ျပီး ၇င္ထဲမွာ မေဖာ္ျပႏိုင္တဲ့ခံစားခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီးတိုး၀င္လာပါတယ္.. ျမန္မာျပည္ကို မေရာက္ဖူးတဲ့ ၊ ေရာက္ခြင့္မရွိတဲ့ ျမန္မာလူမ်ိဳးရြယ္တူေတြကိုၾကည့္ <!– D([“mb”,”ျပီး မခံခ်င္စိတ္ေတြ တိုး၀င္ေနပါတယ္.. ျပည္ပေရာက္တာေတာင္ ဘာမွမသက္ဆိုင္ေတာ့တာေတာင္ ကၽြန္မကို ရပ္မလား မရပ္ဘူးလားဆုိျပီး အမိန္႕ေပးေနေသာ လူတစ္စုရွင္ ကၽြန္မဘက္က မည္သို႕ေသာနည္းနဲ႕မွ် ရပ္တန္႕လိမ့္မယ္မဟုတ္ပါ… ကၽြန္မက တစ္ဘုိ႕တည္း မၾကည့္တတ္ပါ.. ကၽြန္မနဲ႕ သိတဲ့ မိတ္ေဆြတစ္ဦးက မေန႕ညက ကၽြန္မဂ်ီေတာ့ခ္တက္ေတာ့ အေမစုပံုတင္ထားတာကိုၾကည့္ျပီး ခ်က္ခ်င္းျဖဳတ္ပါတဲ့. မလုပ္နဲ႕ဆို ပိုလုပ္ခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႕ မတရားမႈကို လက္မခံတဲ့အက်င့္ေၾကာင့္ အေ၇းကိုမစိုက္ခဲ့ဘူး.. သူက ဆက္ေျပာပါေသးတယ္.. ` လူေတြေျပာတာမယံုနဲ႕ညီမေလး။ ကိုယ္တို႕ႏိုင္ငံအစိုးရကေကာင္းပါတယ္။ အဲဒါေတြမလုပ္နဲ႕ေနာ္´တဲ့…. ကၽြန္မ ခြက္ထိုးခြက္လန္ရီလိုက္ပါတယ္.. ကမၻာအယုတ္မာဆံုးဘြဲ႕ကိုရထားတာ ေကာင္းပါတယ္လုိ႕ျပန္ေျပာေတာ့ သူအေတာ္ခံျပင္းသြားပံဳရတယ္.. ေနာက္ပုိင္း ကၽြန္မ ခ်တ္တင္ကိုသိပ္စိတ္၀င္စားေတာ့တာမဟုတ္ဘူး.. သြားခဲတယ္.. ကိစၥရွိမွသာ ကၽြန္မသြားေလ့ရွိတာမို႕ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ကၽြန္မကိုေျပာခ်င္ေနလည္းမသိတဲ့လူေတြက ကၽြန္မလာတာနဲ႕ႏိုင္ငံေရးနဲ႕ပတ္သတ္ ေျပာေတာ့တာပဲ… ကၽြန္မကလည္း သိပ္ျပန္ေျပာေလ့မရွိေတာ့ မာနၾကီးတ္ယတဲ့.. ကုိယ့္ဘာသာ ေက်ာင္းစာအျပင္ သတင္းေတြလည္း မလြတ္ေအာင္ မနည္းလို္က္ဖတ္ေနရတာ ေခြးနဲ႕ျပိဳင္ကိုက္ဖို႕အခ်ိန္မရွီလို႕ ေျပာမွ ပိတ္သြားပါေတာ့တယ္… အဲ ေနာက္တစ္ေယာက္ကလည္း အလာၾကီးပဲရွင့္ ( ကုလားမဟုတ္ပါ )။ \nကၽြန္မ ဒီလိုဆက္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ ျမန္မာျပည္မွာ ကၽြန္မေရးမယ့္စာမူေတြကို လိုက္ပိတ္ရလိမ့္မယ္တဲ့.. လြန္ခဲ့တဲ့တစ္လကေတာ့ အဲဒီစကား ကၽြန္မကို ေျပာလို႕ရခ်င္ရမယ္.. အခုအခ်ိန္ဆိုေတာ့ ကၽြန္မ ခပ္ေအးေအး ျပန္ျပံဳးျပလိမ့္မယ္ေနာ္..\n မဂၢဇင္းေတြမွာ ေဆာင္းပါး ၊ ကဗ်ာ ၊ ၀တ္ထုတိုေရးဖို႕ဆိုတာ ကၽြန္မရဲ႕ အိပ္မက္တစ္ခုပါ.. ကၽြန္မအိပ္မက္ကိုေတာ့ ကၽြႏ္မသိပ္ျမတ္ႏိုးပါတယ္. စာေပေရးသားျခင္းက ကၽြန္မအခ်စ္ဆံဳး အႏုပညာတစ္ခုပါ…. ကၽြန္မဘေလာ့ခ္ကို စတင္ေရးသားခ်ိန္ကစ ကၽြန္မစိတ္က တစ္မ်ိဳးတစ္ဖံုေျပာင္းလဲသြားပါတယ္.. ကၽြန္မ ျမန္မာျပည္မွာ လင္းလက္ၾကယ္စင္ဆိုတဲ့နာမည္ ခ်ခြင့္မရွိေတာ့ရင္ေနပါေစ ၊ အိပ္မက္ကိုအိပ္မက္လိုပဲသေဘာထားလိုက္ပါေတာ့မယ္… ကၽြန္မခံယူခ်က္နဲ႕ လႈံေဆာ္မႈေတြကိုေတာ့ ဘယ္ေသာအခါမွ ရပ္တန္႕လိမ့္မည္မဟုတ္ပါ.. ကၽြန္မႏွလံုးေသြးက မခြဲႏိုင္မခြာႏိုင္ ေသမတတ္ခ်စ္ရေသာ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကိုေတာင္မွ ကၽြန္မ ဒီကိစၥနဲ႕ပတ္သတ္ အေလွ်ာ့ေပးခဲ့တာမဟုတ္တာ.. ကၽြန္မရဲ႕ မိဘေတြကလည္း တားမရမွေတာ့ ကူညီဖုိ႕အဆင္သင့္ပါပဲ… တစ္ခုလိုခ်င္ရင္ တစ္ခုေပးရမယ္.. ကၽြန္မထက္ ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့လူေတြ ေထာင္ ေသာင္း သိန္းခ်ီရွိခဲ့ပါတယ္.. ကၽြန္မ ဒါေလးစြန္႕လႊတ္လို္က္တာ မေျပာစေလာက္ပါ.. မိမိအတၱတစ္ခုအတြက္ အမ်ားျပည္သူအတြက္အရာတစ္ခုကို စြန္႕လႊတ္ရေလာက္ေအာင္ ကၽြန္မ မကန္းေသးဘူး.. လူတစ္ေယာက္ကေတာ့ ေျပာတယ္.. လင္းလက္ၾကယ္စင္ မင္းကိုႏွေျမာတယ္.. ျမန္မာျပ္ညမွာမင္းကိုစာျပန္ေ၇း”,1] ); //–> ျပီး မခံခ်င္စိတ္ေတြ တိုး၀င္ေနပါတယ္.. ျပည္ပေရာက္တာေတာင္ ဘာမွမသက္ဆိုင္ေတာ့တာေတာင္ ကၽြန္မကို ရပ္မလား မရပ္ဘူးလားဆုိျပီး အမိန္႕ေပးေနေသာ လူတစ္စုရွင္ ကၽြန္မဘက္က မည္သို႕ေသာနည္းနဲ႕မွ် ရပ္တန္႕လိမ့္မယ္မဟုတ္ပါ… ကၽြန္မက တစ္ဘုိ႕တည္း မၾကည့္တတ္ပါ.. ကၽြန္မနဲ႕ သိတဲ့ မိတ္ေဆြတစ္ဦးက မေန႕ညက ကၽြန္မဂ်ီေတာ့ခ္တက္ေတာ့ အေမစုပံုတင္ထားတာကိုၾကည့္ျပီး ခ်က္ခ်င္းျဖဳတ္ပါတဲ့. မလုပ္နဲ႕ဆို ပိုလုပ္ခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႕ မတရားမႈကို လက္မခံတဲ့အက်င့္ေၾကာင့္ အေ၇းကိုမစိုက္ခဲ့ဘူး.. သူက ဆက္ေျပာပါေသးတယ္.. ` လူေတြေျပာတာမယံုနဲ႕ညီမေလး။ ကိုယ္တို႕ႏိုင္ငံအစိုးရကေကာင္းပါတယ္။ အဲဒါေတြမလုပ္နဲ႕ေနာ္´တဲ့…. ကၽြန္မ ခြက္ထိုးခြက္လန္ရီလိုက္ပါတယ္.. ကမၻာအယုတ္မာဆံုးဘြဲ႕ကိုရထားတာ ေကာင္းပါတယ္လုိ႕ျပန္ေျပာေတာ့ သူအေတာ္ခံျပင္းသြားပံဳရတယ္.. ေနာက္ပုိင္း ကၽြန္မ ခ်တ္တင္ကိုသိပ္စိတ္၀င္စားေတာ့တာမဟုတ္ဘူး.. သြားခဲတယ္.. ကိစၥရွိမွသာ ကၽြန္မသြားေလ့ရွိတာမို႕ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ကၽြန္မကိုေျပာခ်င္ေနလည္းမသိတဲ့လူေတြက ကၽြန္မလာတာနဲ႕ႏိုင္ငံေရးနဲ႕ပတ္သတ္ ေျပာေတာ့တာပဲ… ကၽြန္မကလည္း သိပ္ျပန္ေျပာေလ့မရွိေတာ့ မာနၾကီးတ္ယတဲ့.. ကုိယ့္ဘာသာ ေက်ာင္းစာအျပင္ သတင္းေတြလည္း မလြတ္ေအာင္ မနည္းလို္က္ဖတ္ေနရတာ ေခြးနဲ႕ျပိဳင္ကိုက္ဖို႕အခ်ိန္မရွီလို႕ ေျပာမွ ပိတ္သြားပါေတာ့တယ္… အဲ ေနာက္တစ္ေယာက္ကလည္း အလာၾကီးပဲရွင့္ ( ကုလားမဟုတ္ပါ )။ ကၽြန္မ ဒီလိုဆက္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ ျမန္မာျပည္မွာ ကၽြန္မေရးမယ့္စာမူေတြကို လိုက္ပိတ္ရလိမ့္မယ္တဲ့.. လြန္ခဲ့တဲ့တစ္လကေတာ့ အဲဒီစကား ကၽြန္မကို ေျပာလို႕ရခ်င္ရမယ္.. အခုအခ်ိန္ဆိုေတာ့ ကၽြန္မ ခပ္ေအးေအး ျပန္ျပံဳးျပလိမ့္မယ္ေနာ္.. မဂၢဇင္းေတြမွာ ေဆာင္းပါး ၊ ကဗ်ာ ၊ ၀တ္ထုတိုေရးဖို႕ဆိုတာ ကၽြန္မရဲ႕ အိပ္မက္တစ္ခုပါ.. ကၽြန္မအိပ္မက္ကိုေတာ့ ကၽြႏ္မသိပ္ျမတ္ႏိုးပါတယ္. စာေပေရးသားျခင္းက ကၽြန္မအခ်စ္ဆံဳး အႏုပညာတစ္ခုပါ…. ကၽြန္မဘေလာ့ခ္ကို စတင္ေရးသားခ်ိန္ကစ ကၽြန္မစိတ္က တစ္မ်ိဳးတစ္ဖံုေျပာင္းလဲသြားပါတယ္.. ကၽြန္မ ျမန္မာျပည္မွာ လင္းလက္ၾကယ္စင္ဆိုတဲ့နာမည္ ခ်ခြင့္မရွိေတာ့ရင္ေနပါေစ ၊ အိပ္မက္ကိုအိပ္မက္လိုပဲသေဘာထားလိုက္ပါေတာ့မယ္… ကၽြန္မခံယူခ်က္နဲ႕ လႈံေဆာ္မႈေတြကိုေတာ့ ဘယ္ေသာအခါမွ ရပ္တန္႕လိမ့္မည္မဟုတ္ပါ.. ကၽြန္မႏွလံုးေသြးက မခြဲႏိုင္မခြာႏိုင္ ေသမတတ္ခ်စ္ရေသာ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကိုေတာင္မွ ကၽြန္မ ဒီကိစၥနဲ႕ပတ္သတ္ အေလွ်ာ့ေပးခဲ့တာမဟုတ္တာ.. ကၽြန္မရဲ႕ မိဘေတြကလည္း တားမရမွေတာ့ ကူညီဖုိ႕အဆင္သင့္ပါပဲ… တစ္ခုလိုခ်င္ရင္ တစ္ခုေပးရမယ္.. ကၽြန္မထက္ ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့လူေတြ ေထာင္ ေသာင္း သိန္းခ်ီရွိခဲ့ပါတယ္.. ကၽြန္မ ဒါေလးစြန္႕လႊတ္လို္က္တာ မေျပာစေလာက္ပါ.. မိမိအတၱတစ္ခုအတြက္ အမ်ားျပည္သူအတြက္အရာတစ္ခုကို စြန္႕လႊတ္ရေလာက္ေအာင္ ကၽြန္မ မကန္းေသးဘူး.. လူတစ္ေယာက္ကေတာ့ ေျပာတယ္.. လင္းလက္ၾကယ္စင္ မင္းကိုႏွေျမာတယ္.. ျမန္မာျပ္ညမွာမင္းကိုစာျပန္ေ၇း <!– D([“mb”,”ေစခ်င္တာတဲ့ အခုေတာ့ မင္းကအကန္းပဲတဲ့.. သူေျပာသြားတာေနာ္.. ကၽြန္မျပန္ေျပာလို္က္တယ္.. ကၽြန္မက မွန္ရာအတြက္ တစ္ဖက္ပဲကန္းတာ.. ရွင္တို႕က အမွန္ကိုမျမင္ဘဲ ကုိယ့္အတၱအတြက္ ၂ဖက္လံုးကန္းေနတာလို႕… \nႏိုင္ငံျခားသားေတြ စိတ္ဓါတ္က ကေလးဘ၀ကတည္းက တစ္ခုခုကို မလုပ္နဲ႕ဆို why လုိ႕ျပန္ေမးၾကပါတယ္.. reason ေကာင္းေကာင္း အမွန္ကိုေပးႏိုင္မွသာ သူတို႕က လက္ခံတတ္ၾကပါတယ္.. သူတို႕လုပ္ခ်င္တာကို လာတားရင္လည္း မရပါဘူး.. ကုိယ့္ဘာသာကိုယ္ ရေအာင္လုပ္ျပီးေကာင္းက်ိဳးကုိလည္း သူတို႕ခံမယ္.. ဆိုးက်ိဳးကိုလည္း သူတို႕ပဲခံမယ္.. အဲဒီလို စိတ္ဓါတ္ထားၾကသူခ်ည္းပါပဲ.. မလုပ္နဲ႕ဆို ေခါင္းမသံုးဘဲ ဒီလူကိုပစ္သတ္ဆို မစဥ္းစားဘဲ ပစ္သတ္တဲ့ လူစားမ်ိုး မရွိပါဘူး.. \nေနာ္ေ၀က အထက္တန္းေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူတစ္ခ်ိဳ႕က ျမန္မာျပည္က ကေလးေတြဘ၀ကို ၾကည့္ျပီး အိပ္မက္လားထင္ပါတယ္တဲ့… သူတို႕ တတ္ႏိုင္တဲ့ဘက္က ကူညီေပးခ်င္ပါတယ္တဲ့.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႕ တစ္ခြန္းပဲေျပာျဖစ္ပါတယ္.. စစ္အာဏာရွင္က အေပါက္အားလံုးကို လိုက္ပိတ္ေနတာ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အ၀ွာေပါက္ေတာင္ လိုက္ပိတ္ခ်င္ေနလားမသိ.. အကုန္ပိတ္ေနမွ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ မကူညီပါနဲ႕အုန္း ေက်းဇူးရွင္တို႕ရယ္… \n

\n

\n

ကဲ ဒီေလာက္ဆိုရင္ သေဘာေပါက္ပါတယ္ေနာ္ ကၽြန္မကို လာအမိန္႕ေပးသူမ်ား

\n

“,1] ); //–> ေစခ်င္တာတဲ့ အခုေတာ့ မင္းကအကန္းပဲတဲ့.. သူေျပာသြားတာေနာ္.. ကၽြန္မျပန္ေျပာလို္က္တယ္.. ကၽြန္မက မွန္ရာအတြက္ တစ္ဖက္ပဲကန္းတာ.. ရွင္တို႕က အမွန္ကိုမျမင္ဘဲ ကုိယ့္အတၱအတြက္ ၂ဖက္လံုးကန္းေနတာလို႕… ႏိုင္ငံျခားသားေတြ စိတ္ဓါတ္က ကေလးဘ၀ကတည္းက တစ္ခုခုကို မလုပ္နဲ႕ဆို why လုိ႕ျပန္ေမးၾကပါတယ္.. reason ေကာင္းေကာင္း အမွန္ကိုေပးႏိုင္မွသာ သူတို႕က လက္ခံတတ္ၾကပါတယ္.. သူတို႕လုပ္ခ်င္တာကို လာတားရင္လည္း မရပါဘူး.. ကုိယ့္ဘာသာကိုယ္ ရေအာင္လုပ္ျပီးေကာင္းက်ိဳးကုိလည္း သူတို႕ခံမယ္.. ဆိုးက်ိဳးကိုလည္း သူတို႕ပဲခံမယ္.. အဲဒီလို စိတ္ဓါတ္ထားၾကသူခ်ည္းပါပဲ.. မလုပ္နဲ႕ဆို ေခါင္းမသံုးဘဲ ဒီလူကိုပစ္သတ္ဆို မစဥ္းစားဘဲ ပစ္သတ္တဲ့ လူစားမ်ိုး မရွိပါဘူး.. ေနာ္ေ၀က အထက္တန္းေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူတစ္ခ်ိဳ႕က ျမန္မာျပည္က ကေလးေတြဘ၀ကို ၾကည့္ျပီး အိပ္မက္လားထင္ပါတယ္တဲ့… သူတို႕ တတ္ႏိုင္တဲ့ဘက္က ကူညီေပးခ်င္ပါတယ္တဲ့.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႕ တစ္ခြန္းပဲေျပာျဖစ္ပါတယ္.. စစ္အာဏာရွင္က အေပါက္အားလံုးကို လိုက္ပိတ္ေနတာ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အ၀ွာေပါက္ေတာင္ လိုက္ပိတ္ခ်င္ေနလားမသိ.. အကုန္ပိတ္ေနမွ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ မကူညီပါနဲ႕အုန္း ေက်းဇူးရွင္တို႕ရယ္…

ကဲ ဒီေလာက္ဆိုရင္ သေဘာေပါက္ပါတယ္ေနာ္ ကၽြန္မကို လာအမိန္႕ေပးသူမ်ား


1 Comment so far
Leave a comment

ဘေလာ႔ေတြ လုိက္ဖတ္ရင္းက ဒီဆုိက္ကုိ ဘယ္လုိေရာက္သြားမွန္းမသိဘူး။ ညီလင္းဆက္ ဘေလာ႔က ေနတဆင္႔ထင္တယ္။ အိပ္လုိ႔မေပ်ာ္တာ နွင္ ဟို ဆုိက္၀င္ ဒီဆုိက္၀င္..ညီလင္းဆက္ ဘေလာ႔ ၀င္ဖတ္ျဖစ္ေတာ႔ ကုိယ္ပုိင္ ဘေလာ႔လုပ္ခ်င္စိတ္ျဖစ္လာတယ္။ ဒီကေန လင္႔ ေတြ ကလစ္ ရင္းဖတ္ရာကေန လင္းလက္ၾကယ္စင္ ရဲ႔ ဘေလာ႔ ကုိဖတ္ရတယ္။

စာက အနည္းငယ္ ၾကမ္းသလုိရွိေစမဲ႔ ေစတနာက မၾကမ္းတမ္းပါဘူး။တုိင္းခ်စ္ ျပည္ခ်စ္ စိတ္အျပည္႔နဲ႔ ကေလးဘ၀ ကတည္းက ျမင္ျမင္ တဲ႔အတုိင္းစာစီကုံးေရးတဲ႔သတ္တိ ကုိတယ္ခ်ီးက်ဴးမိပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ ဆုိတာ တစ္ခ်ိန္က အေရွ႔ေတာင္ အာရွ မွာ အခ်မ္းသာဆံုးပါ။ အခုေတာ႔….အားလံုးသိတဲ႔အတုိင္းပဲ။ ဘယ္သူမွာတာ၀န္ရွိသလဲ။ ေသခ်ာတာကေတာ႔ လူၾကီးေတြ အသံုးမက် တာေၾကာင္႔ပဲ ျဖစ္မယ္။လင္းလက္ ၾကယ္စင္ရဲ႔ ဘေလာ႔ထဲက ေအာက္ပါစာသားကုိ အၾကိဳက္ဆံုးပါ။

ႏိုင္ငံျခားသားေတြ စိတ္ဓါတ္က ကေလးဘ၀ကတည္းက တစ္ခုခုကို မလုပ္နဲ႕ဆို why လုိ႕ျပန္ေမးၾကပါတယ္.. reason ေကာင္းေကာင္း အမွန္ကိုေပးႏိုင္မွသာ သူတို႕က လက္ခံတတ္ၾကပါတယ္.

ဒီလုိကေလးေလးေတြ မ်ားသထက္မ်ားလာမွ နုိင္ငံေကာင္းစား မယ္ဆုိတာ သံသယ မရွိပါ။ လုိက္လံ ပိတ္ပင္တားျမစ္ေနသူ မ်ားမွာ သူတုိ႔ဦးေနွာက္ကုိ သူတုိ႔အသံုးခ်ခြင္႔မရၾကပါ။ ေသခ်ာစဥ္းစားရင္ တကယ္ပင္ သနားစရာေကာင္းလွပါသည္။

Comment by Anonymous




Leave a Reply

