ကၽြန္မ၏ခံစားမႈမ်ား သီကံုးရာ လြတ္လပ္ျခင္းအႏုပညာ


ျပန္လာခဲ့မည္
February 15, 2007, 7:17 am
Filed under: Others
™ Cuteberries.com - Cartoon Dolls, Cute Disney Graphics, Saniro Graphics, Myspace Pictures, Myspace Codes, Myspace Layouts, Myspace goodies, Myspace stuff and more ! ™

အႏိုင္ႏိုင္အခ်ိန္ၾကားက လြန္ခဲ့တဲ့၂ရက္ေလာက္က ေမးလ္စစ္လိုက္ေတာ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေမြးေန႕အတြက္ ကၽြန္မ ဘာမွစာမေရးႏို္ငတာေတြ ၊ အခုေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မ ေျခလွမ္းေတြျငိမ္သြားတာေတြကို ရိသဲ့သဲ့စာေတြနဲ႕အတူ ပို႕ၾကတာ ေက်းဇူးပါ … ။ ေဖေဖာ္၀ါရီ၁၂ရက္ေန႕က ျပည္ေထာင္စုေန႕ဆိုတာကို ကၽြန္မ သိေပမယ့္ အဲဒီမနက္ခင္းမွာ ကၽြန္မေမ့သြားတယ္ .. ။ ကၽြန္မေခါင္းထဲ ကၽြန္မေက်ာင္းစာနဲ႕ သင္တနး္ေတြၾကားက ရတဲ့ Stress ေတြပဲျပည့္ေနတယ္.. ။ သံလြင္အိပ္မက္အမွတ္(၁၀)အတြက္ ကၽြန္မ စာတစ္လံဳးေတာင္ မေရးရေသးသလို အသက္ေတာင္မရႈႏို္င္ျဖစ္ေနရတယ္ … ။

ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၂ရက္ေန႕က ကၽြန္မ အေရးၾကီးကိစၥရွိတာနဲ႕ ျမန္မာသံရံုးကို ခ်စ္ခင္စြာနဲ႕ ေရာက္သြားခဲ့တယ္.. ။ ကၽြန္မလိုပဲ လာတဲ့လူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္ .. ။ အဲ သံရံုးေရွ႕လည္းေရာက္ေရာ ဒီစာတန္းၾကီးက ၾကိဳဆိုေနတယ္။

”ျပည္ေထာင္စုေန႕တြင္ ျမန္မာသံရံုးပိတ္ပါသည္”တဲ့။

တိန္တစ္ခြန္းပဲ ဟႏုိင္ေတာ့တယ္ .. ။ ကၽြန္မေနတာ ဘြန္ေလးဘက္ ။ ျမန္မာသံရံုးက ေအာ့ခ်ပ္ .. ။ ကားစီးတာနဲ႕ လမ္းေလွ်ာက္တာနဲ႕ အားလံဳးေပါင္း ၂နာရီေလာက္သြားရတယ္ .. ။ ေမာလိုက္တာ ဟိုလည္းေရာက္ေရာ အဲဒီစာတန္းၾကီးပဲ ေဆာင့္ကန္လိုက္ရမလား .. ။ စင္ကာပူပိတ္ရက္ေရာ ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ပိတ္ရက္ေတြေရာ ဘာမွမက်န္ေအာင္ ပိတ္တဲ့သံရံုးကလူေတြကိုပဲ ခဲနဲ႕သြားထုရမလား ဘာမွေတြးမရဘူး .. ။ ပုိဆိုးတာက ကၽြန္မက ေက်ာင္းကေန ခြင့္ယူရတာပဲ .. ။ အခုေနာက္ပိုင္း လက္ခ်ာေတြက သိပ္အေရးၾကီးသလို ကၽြန္မ ေက်ာင္းပ်က္ခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး .. ။ ကၽြန္မ စိတ္ပ်က္ပ်က္နဲ႕ Singapore ICA ကိုပဲ ကူးလိုက္ရေတာ့တယ္.။

ျမန္မာသံရံုးက ေရလည္မိုက္တယ္ … ။ ကုလားအစ္ဆိုလည္း လိုက္အစ္တယ္ .. ။ တရုပ္ႏွစ္ကူးရင္လည္း လိုက္ကူးတယ္.. ။ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ သီတင္းကၽြတ္ ၊ တန္ေဆာင္မုန္း ၊ သၾကၤန ္၊ ကထိန္ ၊ တပ္မေတာ္ေန႕ ၊ ေတာင္သူလယ္သမားေန႕ ၊ ရွိသမွ်ရက္အားလံဳး အကုန္ပိတ္တယ္ .. ။ ဘယ္လူမ်ိဳးေတြပိတ္ပိတ္ သူတို႕အကုန္ပိတ္တယ္… ။ ေကာင္းလိုက္တာ .. ။

အဂၤါေန႕ ဗီုလ္ခ်ဳပ္ေမြးေန႕မွန္းသိတယ္ ။။ မနက္ေစာေစာ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုပဲ ဖုန္းနဲ႕လွမ္းသတိေပးျဖစ္တယ္ .. ။ ျပီးေတာ့ မနက္၈နာရီအိမ္ကေန စထြက္တာ သံရံုးကုိေရာက္ေတာ့ ၉ခြဲေက်ာ္ေက်ာ္ … ။ ပိုဆိုးတာက အခုက ႏွစ္သစ္ကူးဆိုေတာ့ ရန္ကုန္ကိုျပန္မယ့္သူ တအားမ်ားလြန္းတယ္ ။။ တစ္ခါမွ အဲဒီေလာက္ လူမ်ားတာ မေတြ႕ဖူးဘူ.. ။ သံရံုးက ေညွာင့္စိေသးေသးေလး .. ။ လူေတြက တအားမ်ားေတာ့ ရပ္စရာေနရာေတာင္ မရွိတဲ့အျပင္ လူေတြက အကုန္အျပင္ထြက္ရပ္ေနရတယ္ .. ။ ေနကပူပူ ၊ သံရံုးမွာ လူေတြက အျပည့္နဲ႕ မူးေတာင္လဲခ်င္တယ္ … ။ သံရံုးမွာ ပိုက္ဆံတစ္ခါေပးဖို႕အေရး ကၽြန္မ ဘယ္အခ်ိန္ထိ ေစာင့္ခဲ့ရတယ္လို႕ ရွင္တို႕ထင္လည္း .. ။ ညေန၅နာရီခြဲမွ ကၽြန္မ သူတို႕ကုိပိုက္ဆံေပးရတယ္။ ကၽြန္မေဘးနားက ထိုင္တဲ့ ခ်င္းမေလးက ဘာေျပာလည္းဆိုေတာ့ “ကိုယ္က ေပးရမယ့္ကိစၥကိ္ု တစ္ေနကုန္ ေျခေထာင့္ေတြ ေတာင့္ေနေအာင္ ေစာင့္ရတယ္”တဲ့ .. ။ ဟုတ္တယ္။ ျပီးေတာ့ ေအာ္လည္းခံလိုက္ရေသးတယ္ ဟူး။

ကၽြန္မ နာမည္ေခၚမလားလို႕ ေစာင့္ေနတာ ဗ်ိဳင္းျဖစ္မတတ္ပါပဲ … ။ လူေတြကလည္း ၾကာလြန္းလို႕ ပြစိပြစိ ၊ ေနကလည္းပူ ၊ နားလည္းပူ အကုသိုလ္အရမး္မ်ားခဲ့တယ္.. ။ သူတို႕ အလုပ္လုပ္တာက ကၽြန္မၾကည့္ေနေတာ့ စစ္စတန္မက်ဘူး.. ။ လူတစ္ေယာက္ပိုက္ဆံေပးရတာ ဘာၾကာလို႕လည္း ။ ကြန္ျပဴတာနဲ႕ ၂ခ်က္ေလာက္ ေဒါက္ေဒါက္ေခါက္လိုက္ရင္ အကုန္ျပီးမယ့္ကိစၥကို တစ္ေယာက္ကိစၥလုပ္ရင္မျပီးႏိုင္ဘူး .. ။ စိတ္မရွည္လုိ႕ ”ဦးေလး သမီး၀ိုင္းကူညီရအုန္းမလား”လို႕ ေျပာလိုက္ေတာ့ ရီျပတယ္ ဟြန္း . ။

ကၽြန္မေပးရမွာက တကယ္ေတာ့ သက္တမ္းတိုးတဲ့ ၃၀၀တည္းပါ .. ။ အဲဒီေန႕က ၈၀၀ ေတာင္းတယ္ .. ။ သူတို႕ေျပာတဲ့ ဥပေဒကုိေတာ့ ကၽြန္မ မၾကားဖူးပါဘူး .. ။ အလုပ္မလုပ္တဲ့အတြက္ ၅၀၀ ေတာင္းတယ္တဲ့ .. ။ ၾကားဖူးလားေတာ့ မသိဘူး .. ။ အလုပ္လုပ္လို႕ အခြန္ေဆာင္ရတ္ယပဲ ၾကားဖူးတယ္။ အလုပ္မလုပ္လုိ႕ ပိုက္ဆံေပးရတယ္ဆုိေတာ့ ကၽြန္မက တမ်ိဳးၾကီးပါလားလို႕ သူတုိ႕ကုိျပန္ေျပာေတာ့ ေဘးနားက လူေတြက “စင္ကာပူမွာ အလုပ္လုပ္လည္းေဆာင္ ၊ မလုပ္လည္းေဆာင္ညီမေရ”တဲ့. ။ ဟုတ္ပါတယ္။ ေဘးနားက တိုင္းရင္းသူမေလးက စကားမပီတပီနဲ႕ “ဘဘေနမေကာင္းလို႕ပုိေတာင္းတာလား”လို႕ ေျပာေတာ့ အားလံဳးက ၀ါးခနဲရီၾကတယ္… ။

သံရံုးကေန အိမ္ကုိျပန္ေတာ့ ကၽြန္မ ေျခေထာင္ေတာင္ မလႈပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး .. ။ အိမ္ကုိျပန္ျပီး နားေတာင္မနားရဘဲ ၊ ေရခ်ိဳးျပီး မွန္ေရွ႕ထိုင္ေတာ့ လူက ငိုက္ေနျပီ .. ။ သြားစရာရွိေသးေတာ့ အ၀တ္အစားလဲျပီး ကၽြန္မ အိမ္ကေနထြက္ေတာ့၈ခြဲေနျပီ … ။ ၀ယ္ျခမ္းစရာ၀ယ္ျပီး အိမ္ျပန္လာေတာ့ အိပ္ခ်ိန္နဲ႕ကြက္တိ ..။ ပင္ပင္ပန္းပန္းနဲ႕ နာရီကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ခ်စ္သူမ်ားေန႕ေရာက္ျပီ … ။ ပါးစပ္ေရာ လက္ေရာ ေျခေထာက္ေရာ မလႈပ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး … ။ ေနာက္တစ္ေန႕မနက္ခင္းေရာက္ေတာ့ လက္ခ်ာအခ်ိန္ေတြက ကၽြန္မကို လွလွေလး ၾကိဳေနျပန္ေရာ … ။ ဟူးဟူး။

အရင္ကဆိုရင္ ကၽြန္မကို အြန္လိုင္းကေန ပုိ႕ေပးၾကတာေတြ ၊ ကၽြန္မ၀ယ္တာေတြ စာအုပ္ေတြမ်ိဳးစံဳ လိုက္ရွာဖတ္တယ္ …. ။ ကၽြန္မ အားလည္းအားတာကိုး … ။ ဒုတိယႏွစ္တုန္းက စာက မိုင္နာေက့စ္ ။ အဲ ေနာက္ဆံဳးႏွစ္လည္းေရာက္ေရာ လွ်ာပါထြက္ေနျပီ … ။ ကၽြန္မ ေျခလွမ္းေတြျငိမ္သြားတာ မဟုတ္ပါဘူး … ။ ကၽြန္မ ခဏအေျခခိုင္ေအာင္လုပ္ေနတာလည္း ျဖစ္ပါတယ္ .. ။ လက္ထဲက ကေလာင္တံကို ခိုင္ျမဲစြာ ကိုင္ေဆာင္ျပီး ခြန္အားအျပည့္နဲ႕ ဆန္႕က်င္ဖို႕ဆိုတာ ကၽြန္မေျခေထာက္ေအာက္ေျခ ခိုင္ေနမွျဖစ္မယ္ေလ .. ။ အေျခမခိုင္ရင္ ကိုယ္ပဲ ထိပ္ဆံဳးကေန ျပဳတ္က်မွာေပါ့ … ။

ကၽြန္မစိတ္ေတြ ၊ ခံစားမႈေတြ ၊ ရည္ရြယ္ခ်က္ေလးေတြ ေျပာင္းသြားျပီလားလို႕ ကၽြန္မကိုခ်စ္တဲ့ မိတ္ေဆြေတြက လာေမးတယ္ .. ။ လင္းလက္ဘယ္ေတာ့မွပံဳစံမေျပာင္းဘူး .. ။ ဒီအတိုင္းပါပဲ .. ။ တခုပဲ စိတ္ျငိမ္သြားတာ .. ။ အဲဒါ သူ႕ေၾကာင့္ပါပဲ …. ။ စိတ္ျငိမ္သြားတာေလာက္ပါပဲ .. ။ ေသြးသိပ္မဆူေတာ့ဘူး … ။

၅ရက္ေက်ာင္းတက္ ၊ ၂ရက္က သင္တန္းအျပည့္နဲ႕ တခါတေလ အသက္ပါထြက္ခ်င္လာတယ္ … ။ ဒီၾကားထဲ ကၽြန္မရဲ႕ ေက်းဇူးရွင္ဒယ္ဒယ္ဘုရားက သူမွန္းထားသေလာက္ ကၽြန္မ ဒီဖိုင္နယ္မွာ မရရင္ ACCA ေပးမတက္ဘူးဆုိလို႕ ေၾကာက္ေနရတယ္ ..။။ ၂ဆတိုးစာၾကည့္ေနရတယ္.. (သနားဖို႕ေကာင္းတယ္ေနာ္ဟိဟိ)… ။ ၾသဂတ္စ္ေလာက္ဆုိရင္ ကၽြန္မ ေအစီစီေအ တက္ရမယ္.. ။ သူ ေပးမတက္ရင္ ကၽြန္မတက္စရာ ပိုက္ပိုက္မရွိဘူး … ။ ကၽြန္မ ACCA တက္ခ်င္တာ ရည္၇ြယ္ခ်က္တစ္ခုပဲ .. ။ ဒီဖိုင္နယ္ျပီးရင္ ကၽြန္မရန္ကုန္ျပန္ခ်င္ေသးတယ္ ။ အဲဒါလည္း ဒယ္ဒယ္က အမွတ္အရမး္ေကာင္းမွ ေပးျပန္မယ္ဆုိလို႕ …. ဟူးဟူး …. ။

တခါတေလ DVB သတင္းေတြ ဖတ္ရင္း ကြန္ျပဴတာေရွ႕ေခါင္းတင္ျပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားလို႕ ကၽြန္မ ဘိုးေတာ္ဘုရားက ကြန္ျပဴတာကို သ႕ူ႕အခန္းထဲေရႊ႕လိုက္တယ္ .. ဟိး ။ တခ်ိန္လံုးျမည္ေနတဲ့ဖုန္းကိုလည္း အျမင္ကတ္လို႕ဆိုျပီး ဟိုတခါတုန္းက ၁ပတ္သိမ္းထားလိုက္ေသးတယ္ ။။ လက္ကိုင္ဖုန္းမရွီေတာ့ လမ္းသြားရတာ တမ်ိဳးၾကီးပဲ .. ။ ဘာလိုေနမွန္းကိုမသိဘူး .. ။ ေနာက္ေတာ့ မနည္းေတာင္းပန္ျပီး ျပန္ေတာင္းလိုက္ရတယ္ ..။ ေနာက္တခါဆို လင္းလက္သိသြားျပီ .. ။ ဖုန္းကို silent လုပ္ထားလိုက္တယ္ .. ။ သူရွီေနရင္ ဘယ္သူဖုန္းေခၚေခၚ မကိုင္ဘူး ဟဲဟဲ။

နိဂံုးေျပာခ်င္တာ ကၽြန္မ ျပန္လာခဲ့မယ္ … ။ မေ၀းတဲ့လအတြင္းမွာ ျပန္လာခဲ့မယ္ …….. ။ စာေမးပြဲ သာမန္ရိုးရိုးပဲေအာင္ရင္ ေပးထားသမွ်ပစၥည္းအားလံဳး ဒယ္ဒယ္ျပန္သိမ္းရင္ ကၽြန္မလုပ္ခ်င္တာတစ္ခုမွ လုပ္ခြင့္ေတာင္ရမွာ မဟုတ္ဘူး …. ။

လင္းရဲ႕ ဘေလာ့ခ္မိတ္ေဆြရင္းေတြ ၊ ေမာင္ႏွမေတြကို အကုန္သတိရပါတယ္ … ။ ဘုရားရွိခိုးတိုင္းလည္း ဘဘၾကီးတို႕အိပ္ႏိုင္စားႏိုင္ေပ်ာ္ႏိုင္ပါေစလု႕ိ ဆုေတာင္းေပးျဖစ္ပါတယ္.. ။ ရုရွားက ကိုကုိတို႕လည္း မိန္းကေလးပံုေတြကို ကလိျပီး ဆိုဒ္ေတြေပၚေလွ်ာက္လုပ္တဲ့အက်ိဳးေၾကာင့္ က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစလို႕ … ။ ျပည္ပေရာက္ ျမန္မာေတြေပးရတဲ့ အခြန္ေတြေၾကာင့္ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာေနႏိုင္ပါေစလို႕ …… ။

8 Comments so far
Leave a comment

ေအ လင္းညီမေရ ႀကိဳးစားထားကြ ကိုလဲနင္ေျပာမွဘဲ ျမန္မာျပည္ လုပ္ထံုးေတြကို ျပန္ျမင္လာတယ္ ဟုတ္တယ္ သူတို႔က ျပေနၾကမို႔ပါကြာ ရွိစုမဲ႔စု ပါ၀ါေလ ခုခ်ိန္ အသက္ငင္ေနတာေတာင္ မွတ္ေသးဘူးဟ အဲ႔ေကာင္ေတြက

Comment by Anonymous

ေအ လင္းညီမေရ ႀကိဳးစားထားကြ ကိုလဲနင္ေျပာမွဘဲ ျမန္မာျပည္ လုပ္ထံုးေတြကို ျပန္ျမင္လာတယ္ ဟုတ္တယ္ သူတို႔က ျပေနၾကမို႔ပါကြာ ရွိစုမဲ႔စု ပါ၀ါေလ ခုခ်ိန္ အသက္ငင္ေနတာေတာင္ မွတ္ေသးဘူးဟ အဲ႔ေကာင္ေတြက

Comment by Anonymous

ေသမွကၽြတ္မယ့္လူစားေတြေလ .. အကုိရယ္.. လူစကားမွနားမလည္တာ ဘယ္လိုသြားေျပာရမလည္း

Comment by LIN LET KYAL SIN

ေသမွကၽြတ္မယ့္လူစားေတြေလ .. အကုိရယ္.. လူစကားမွနားမလည္တာ ဘယ္လိုသြားေျပာရမလည္း

Comment by LIN LET KYAL SIN

မှန်တယ်။
ဒီစစ်သားစု ကိုဖြုတ်ရမယ်

http://yangoncityfm.ourtoolbar.com

http://zinyaw.wordpress.com

http://dassk.org

Comment by Anonymous

မှန်တယ်။
ဒီစစ်သားစု ကိုဖြုတ်ရမယ်

http://yangoncityfm.ourtoolbar.com

http://zinyaw.wordpress.com

http://dassk.org

Comment by Anonymous

ေအးေလ ညီမရယ္။ အလူလုပ္တယ္လို႔ပဲသေဘာထားလိုက္ပါ

Comment by soe zeya

ေအးေလ ညီမရယ္။ အလူလုပ္တယ္လို႔ပဲသေဘာထားလိုက္ပါ

Comment by soe zeya




Leave a Reply

