ကၽြန္မ၏ခံစားမႈမ်ား သီကံုးရာ လြတ္လပ္ျခင္းအႏုပညာ


ရင္တြင္းျဖစ္
July 10, 2007, 1:26 am
Filed under: Lin Let Kyal Sin, True Feelings

“မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး သမီးရဲ႕ ”

ေတြေ၀စြာေျပာဆိုလာေသာ ကၽြန္မ ဒယ္ဒီ စကားအဆံုးမွာ ကၽြန္မ တစ္စံုတစ္ခုကို နားလည္သေဘာေပါက္ခဲ့ရျပီ။ ကၽြန္မ အားလံုးကုိအျပစ္မတင္ပါ .. ။ ကၽြန္မ မငိုပါ .. ။ ကၽြန္မမွာ ငိုစရာမ်က္ရည္လည္း မရွိေတာ့ပါ … ။ ကၽြန္မမွာ ၀မ္းနည္းစရာ ဘာတစ္ခုမွလဲ မရွိေတာ့ပါ .. ။ ခံစားဖို႕ ႏွလံုးသားပင္ ေသဆံုးသြားခဲ့ျပီ .. ။

ျမန္မာလူမ်ိဳးျဖစ္ရသည့္အတြက္ ယခုထိ ကၽြန္မ ဂုဏ္ယူေနျမဲပင္ျဖစ္သည္ ။ ကၽြန္မဂုဏ္ယူေသာ ထို ပါ့စ္ပုိ႕ေလးက မိသားစုတစ္ခုလံုးကို ေျမလွန္ေအာင္ လုပ္ေနခဲ့တာကို သိလ်က္ႏွင့္ ကၽြန္မ ေခါင္းထဲတြင္ တြန္းလွန္ေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္ … ။

ကၽြန္မ၀ါသနာေတြအားလံုးကို စြန္႕လႊတ္ရေတာ့မည့္ လမ္းစေတြကို ေတြ႕ေနရခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ လက္ထဲမွ ေဖာင္တိန္ေခ်ာင္းေလးကို စြဲျမဲစြာ ဆုပ္ကိုင္ထားမိသည္ .. ။ ကၽြန္မဘ၀တြင္ အလိုခ်င္ဆံဳးေသာအရာ (၄)ခု ရွိခဲ့သည္။ ထုိ (၄)ခုလံုးကို ကၽြန္မ စြန္႕လႊတ္ရေတာ့မည့္လမ္းစကို သေဘာေပါက္လာခ်ိန္မွာ ကၽြန္မမွာ ငိုစရာ အသဲႏွလံုးပင္မရွိေတာ့ပါ။ တစ္စံုတစ္ခုကို စြန္႕လႊတ္ရတာထက္ အရာအားလံုးကို စြန္႕လႊတ္ရေသာ ကၽြန္မရင္ထဲက အသဲႏွလံုးမွာ ဘာကိုလက္ခံရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ပါ ။ အခ်ိန္တစ္ခုၾကာမွ ကၽြန္မ ျပန္ေကာက္ယူခြင့္ ရမည္ဆိုတာေတာ့ သိေပမယ့္ ကၽြန္မလက္ေခ်ာင္းေတြကား ထိုအရာကို လက္ခံႏိုင္ျခင္းမရွိခဲ့။

လူေတြက မိမိဘ၀အေၾကာင္း ၊ မိမိခံစားခ်က္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို သိမ္းဆည္းထားခ်ိန္မွာ ကၽြန္မက လြတ္လပ္စြာ ေပါက္ကြဲေလ့ရွိသည္.. ။ ထိုသံစဥ္စကားလံုးမ်ားေနာက္ကြယ္မွာ ကၽြန္မ မ်က္ရည္ေတြ ကပ္ျငိေနသည္ . ။ ျဖစ္သင့္တာနဲ႕ ျဖစ္ခ်င္တာၾကား ျဖစ္ခ်င္တာေတြ သို၀ွက္ျပီး ျဖစ္သင့္တာေတြၾကား အျမဲ လက္ပစ္ကူးေနရေသာ ဘ၀ကို ကၽြန္မ တစ္ခါတစ္ေလ စက္ဆုပ္မိသည္ .. ။

ခ်စ္သူက ေျပာခဲ့ဖူးသည္ .. “ကၽြန္မအတြက္ အျမဲဂုဏ္ယူသည္”ဟု … ။ ေမာင္ႏွမေတြက ေျပာဖူးသည္ “ညီမေလးအတြက္ ဂုဏ္ယူသည္”ဟု … ။ အားေပးသူေတြက ေျပာဖူးသည္ “ေလးစားသည္”ဟု … ။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မက တစ္စက္မွ အသံုးက်သူ မဟုတ္ပါ .. ။ ကၽြန္မကိုကၽြန္မ ဘယ္တုန္းကမွ ေကာင္းသည္ဟုလဲ မျမင္ခဲ့ဖူးပါ .. ။ ဘာေကာင္းက်ိဳးမွ ေပးတတ္သူ မဟုတ္ပါ .. ။ ကၽြန္မကို ခ်စ္ေသာသူအားလံုးႏွင့္ဆန္႕က်င္ေသာအရာကိုမွ လုိခ်င္တတ္ေသာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္သာ ျဖစ္သည္ .. ။ ကၽြန္မက ေတာ္၀င္သဇင္ မဟုတ္ပါ .. ။ စံပယ္ျဖဴလို အျမဲ မေအးျမေနပါ .. ။ ခေရပန္းလို အျမဲမေမႊးပ်ံ႕ေနပါ .. ။ ျမက္ရိုင္းၾကားမွ ၾကိဳးစားထိုးထြက္ေနေသာ ပန္းရိုင္းတစ္ပြင့္သာလ်င္ ျဖစ္သည္ .. ။

တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မ မထူးခၽြန္ပါ .. ။ ေငြေၾကးေတြ တြက္ခ်က္ဖို႕ထက္ ကၽြန္မလက္ေတြက စာေရးဖို႕ပဲ သိသည္ .. ။ လူ႕ေလာကထဲမွာ လူပီသစြာ အေျခအေနအလိုက္ လွည့္ျဖားေနတတ္ဖို႕ထက္ ကၽြန္မစိတ္ထဲရွိတာကို လြတ္လပ္စြာ ေျပာဆိုဖို႕ပဲ ကၽြန္မ သိသည္ .. ။ ဦးေႏွာက္ေတြႏွင့္ တြက္ခ်က္ လုပ္ယူေနေသာ လူ႕ေလာကထဲမွာ ကၽြန္မကေတာ့ ႏွလံုးသားက ေတာင္းဆိုခ်က္ကိုသာ နားလည္သည္ .. ။ ကၽြန္မ စိတ္ခ်မ္းသာဖို႕ထက္ ကၽြန္မကို ခ်စ္ေသာသူမ်ား စိတ္ခ်မ္းသာဖို႕ကိုသာ ကၽြန္မ သိသည္ .. ။ ကၽြန္မလိုခ်င္တာထက္ အမ်ားလိုခ်င္တာကိုပဲ ကၽြန္မ ေခါင္းညိတ္ေလ့ရွိသည္ .. ။ ဓနေတြထက္ အႏုပညာဖန္တီးမႈကိုသာ စိတ္၀င္စားသည္ .. ။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မသည္ လူမျဖစ္သင့္ဘဲ ေက်ာက္ရုပ္သာ ျဖစ္သင့္သည္ .. ။

လက္ရွိအသိုင္း၀ိုင္းၾကားမွာ ကၽြန္မ ဘယ္သူ႕လုပ္ရပ္ကို သေဘာက်လဲဟု ေျပာရလ်င္ “အကိုညီလင္းဆက္” ျဖစ္သည္ .. ။ ကၽြန္မ သူႏွင့္စသိခ်ိန္က ကၽြန္မ စင္ကာပူေရာက္ျပီး သိပ္မၾကာခ်ိန္ .. ။ “လိုခ်င္တာတစ္ခုရဖို႕ထက္ ျဖစ္သင့္တာေတြေနာက္ အရင္လိုက္ရင္း ျဖစ္ခ်င္တာေတြက ေပ်ာက္ဆံုးကုန္ေရာ”ဟု သူေျပာခဲ့ေသာ စကားတစ္ခြန္းက ကၽြန္မရင္ထဲတြင္ ယေန႕တိုင္ စြဲေနဆဲ .. ။ ကၽြန္မ မလုပ္ႏိုင္ေသာ အရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို သူလုပ္ေဆာင္ႏိုင္တာၾကည့္ရင္း ကၽြန္မ ေလးစားေနျမဲ .. ။

ျဖစ္ခ်င္တာ (၄)ခုၾကားမွာ တစ္ခုမွ မရႏိုင္တာ သိလ်က္နဲ႕ ေရွ႕ဆက္တိုးေနတာကို “အရူး”လို႕ ေခၚခဲ့ရင္ အဲဒီအရူးက ကၽြန္မပဲ ျဖစ္မွာပါ .. ။ လူဆိုတာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႕ အသက္ရွင္ၾကတယ္လို႕ ေျပာစမွတ္ျပဳၾကရင္ တစ္သက္လံုး ျဖစ္ခြင့္မေပးတဲ့ ဒီရည္ရြယ္ခ်က္ေတြၾကားမွာ ကၽြန္မက ဘာကိုမ်ား ထပ္ျပီး ေမွ်ာ္လင့္ရမွာလဲ ………. ။


2 Comments so far
Leave a comment

လင္းလက္ေရ
ကိုယ္လိုခ်င္တာအတြက္ တခုခ်င္းအစကေန ျပန္ႀကိဳးစားၾကည့္လိုက္ပါ။
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကေတာ့ တခုၿပီးတခု ရွိလာမွာပါ။
အေျခအေန အခ်ိန္အခါအလိုက္ ေျပာင္းလဲလိုက္ရတာေတြလည္း ရွိတာပဲမဟုတ္လား။
ဘယ္ေတာ့မွ အားမငယ္ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႕။
အန္တီတို႕ေတြလဲ ဘ၀မွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို ခဏခဏ ေျပာင္းလဲပစ္လိုက္ရတာ ခုခ်ိန္ထိပါပဲ။

Comment by ခင္မင္းေဇာ္

ညီမေလး လင္းလက္ေရ
စိတ္မေလွ်ာ့ပါနဲ႕ကြယ္..

ဘာမွ မသိတတ္တဲ႕အရြယ္က ကေလးတစ္ေယာက္ လမ္းေလွ်ာက္တတ္ဖို႕အတြက္ အႀကိမ္ေပါင္း မေရမတြက္ႏိုင္ေအာင္ လဲက်ခဲ႕ရတယ္။

ျပန္ထ ျပန္ေလွ်ာက္။ ေနာက္ဆံုးေတာ႕ ေရာက္ဖို႕မေရာက္ဖို႕ထက္ ေလွ်ာက္ရတာ သြားေနရတာကပဲ အဓိပၸာယ္လို႕သတ္မွတ္ရမယ္ ထင္တယ္။

Comment by pandora




Leave a Reply

