ကၽြန္မ၏ခံစားမႈမ်ား သီကံုးရာ လြတ္လပ္ျခင္းအႏုပညာ


ကၽြန္မႏွင့္ စိတ္ညစ္ညဴးဖြယ္ အသီး
July 22, 2008, 3:05 am
Filed under: Lin Let Kyal Sin
လူေတြက ထိုအသီးကို King Of Fruits ဟု တင္စားေခၚေ၀ၚၾကသည္။ ၾကိဳက္တတ္သူအခ်ိဳ႕က ဆိုင္တြင္ပင္ ခြဲစားေနၾကသည္ကိုလည္း ကၽြန္မ ျမင္ခဲ့ရဖူးသည္ .. ။ ထိုအသီးကိုမွ တမ္းတမ္းစြဲ ၾကိဳက္ၾကသူမ်ားအလယ္တြင္ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း အနံ႕ပင္မခံႏိုင္ ၊ ျမင္လ်င္ ေ၀းေ၀းက ေျပးေနရသည့္ဘ၀က သိပ္ေတာ့မလြယ္။

ဘယ္ဘ၀က ေရစက္ေၾကာင့္ပင္ မသိ .. ။ ဒူးရင္းသီးဆိုေသာ အသံၾကားသည္ႏွင့္ ကၽြန္မေ၀းရာ ေျပးေတာ့သည္။ ျမန္မာျပည္မွာေနစဥ္က ကၽြန္မ ေဆြမ်ိဳးမ်ားက အိမ္သို႕လာလည္တိုင္း ဒူးရင္းသီးေကာင္းေကာင္းကို လက္ေဆာင္အျဖစ္ ၀ယ္လာၾကသည္ .. ။ သူတို႕ ဒူးရင္းသီးခြဲစားေနခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မမွာ အနံ႔ပင္ မခံႏုိင္သျဖင့္ ေ၀းရာတစ္ေနရာသို႕ သြားေရွာင္ေနရသည္ .. ။


ယေန႕မနက္ ေစ်းသို႕အသြား ေစ်းထဲတြင္ ဒူးရင္းသီးေတြ ေတာင္းေတြႏွင့္ အစီအရီခ်ထားျပီး ေစ်းႏႈန္းသက္သာစြာ ေရာင္းေနခ်ိန္ … ကၽြန္မအေမက ၀မ္းသာအားရစြာ ဒူးရင္းသီးေတြ ေရြးေတာ့သည္ .. ။ ကၽြန္မမွာ `အေမရယ္ မနက္ျဖန္မွ ၀ယ္ပါလား .. မနက္ျဖန္ သမီး အျပင္သြားခ်ိန္မွ လာ၀ယ္ပါလား´ဟု ေျပာရာ ကၽြန္မအေမက `မနက္ျဖန္ ေစ်းကိုမလာခ်င္ေတာ့ဘူး။ ျပီးေတာ့ မေသခ်ာဘူးေလ သမီးရယ္´ဟုဆိုကာ ဆက္လက္ေရြးေနသျဖင့္ ကၽြန္မမွာ ခပ္လွမ္းလွမ္းသို႕သာ သြားရပ္ေနရသည္။

ဟင္းခ်က္စရာမ်ားကို ေစ်းတြန္းလွည္းထဲတြင္ ထည့္ကာ ရံႈ႕မဲ့ရံႈ႕မဲ့ျဖင့္ သြားေနေသာ ကၽြန္မပံုစံကို ကၽြန္မအေမကေတာ့ ျပံဳးလ်က္ .. ။ စိတ္ထဲတြင္ အေတာ္ပင္ မူးေနာက္လာကာ ဟင္းခ်က္စရာမ်ားကို တြန္းလွည္းတြင္ထည့္ကာ အိမ္သို႕အျမန္သုတ္ေခ်တင္ခဲ့ရသည္ .. ။ တစ္လမ္းလံုး ထိုဒူးရင္းသီးနံ႕က ကၽြန္မကို အေတာ္ပင္ အေႏွာင့္အယွက္ေပးလ်က္ မူးေနာက္ေနေတာ့သည္ .. ။ စိတ္ထဲတြင္လည္း ဒီအသီးကိုမွ တမ္းတမ္းစြဲ ၾကိဳက္ၾကေသာ ကၽြန္မ မိသားစုႏွင့္ အေတာ္ပင္ စိတ္ညစ္ရသည္။ ဘတ္စ္ကားမ်ားေပၚတြင္ ဒူးရင္းသီးပါလ်င္ ရံႈ႕မဲ့ေနတတ္ေသာ ကၽြန္မ .. တစ္ရႈးတစ္ရြက္ထုတ္ကာ အနံ႕မရေအာင္ အျမဲကြယ္ထားရသည္မွာလည္း တစ္ဒုကၡ။

စကၤာပူမွာ ကၽြန္မ မိသားစု ဒူးရင္းသီးခြဲစားတိုင္း စာၾကည့္တိုက္ သို႕မဟုတ္ အိမ္ႏွင့္နီးေသာ ခေရပင္ကြင္းေလးဆီ ကၽြန္မ သြားေနရသည္ .. ။ ကၽြန္မ အိမ္ျပန္လာလ်င္ ဒူးရင္းသီးနံ႕မရေစရန္ အိမ္ကလူအားလံုးကို သြားတိုက္ထားရန္ႏွင့္ အခြံမ်ား ၊ အစအနမ်ားကို လႊင့္ပစ္ထားရန္ လမ္းမွပင္ ၾကိဳတင္ဖုန္းဆက္ထားရသည္ .. ။ ကၽြန္မအက်င့္ကိုသိေသာ ကၽြန္မညီမေလးက အျမဲတမ္း ကၽြန္မကို စေနာက္ျပီး ကၽြန္မမွာေတာ့ မခံရပ္ႏုိင္စြာ စိတ္ဆိုးရေလ့ရွိသည္။ `မၾကီးက ေကာင္းတာဆို ဘာမွမစားဘူး´ဟု ညီမေလး ေ၀ဖန္သံကို ကၽြန္မက `King Of Fruits ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘာ King ပဲျဖစ္ျဖစ္ .. ကန္ေတာ့ပါေသးရဲ႕´ဟု ျပန္ေျပာလ်င္ သူတို႕အားလံုး သေဘာက်စြာ အျမဲရယ္ေနျမဲ … ။

ကၽြန္မ မိသားစု ဒူးရင္းသီးခြဲစားေနခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မမွာ အခန္းထဲသို႕၀င္ကာ တံခါးပိတ္ျပီး တစ္ရႈးတစ္လိပ္ပါ အနားသို႕ ေဆာင္ထားရသည္ .. ။ အခန္းထဲသို႕ထိတိုင္ လြင့္ပ်ံ႕လာေသာ ဒူးရင္းသီးနံ႕ကို စိတ္ညစ္ညဴးစြာ `ေမေမတို႕ေရ အျမန္စားျပီး အျမန္လႊင့္ပစ္ၾကပါေတာ့ေနာ္ ´ဟု ေအာ္ေျပာခ်ိန္ ကၽြန္မကို စခ်င္ေသာ ညီမေလးမ်ားက `တစ္ေနကုန္ထိုင္ခြဲစားမွာ မမေရ´ဟု ျပန္လည္ ေအာ္ေျပာၾကသည္ .. ။

စိတ္ညစ္ညဴးစြာျဖင့္ သူတို႕ဒူးရင္းသီးစားေနသည့္ ထမင္းစားခန္းႏွင့္ေ၀းေသာ ဘုရားခန္းအနီးရွိ ကြန္ျပဴတာစင္နားသြားကာ ကြန္ျပဴတာဖြင့္ေနရင္း လြန္စြာ ဆိုးရြားေသာ အနံ႕တစ္ခုက ေလအဟုန္ျဖင့္ အျမန္၀င္ေရာက္လာသလို ခံစားရသျဖင့္ မ်က္လံုးကို ဟိုဟိုဒီဒီ အျမန္ရွာေဖြလိုက္ေတာ့ ကၽြန္မကြန္ျပဴတာထားရာနွင့္ နီးေသာ ဘုရားခန္းအတြင္းမွ ဘုရားစင္ေပၚတြင္ အေမ ကပ္ထားေသာ ဒူးရင္းသီးပန္းကန္ကို ေတြ႕လိုက္ရေတာ့သည္ .. ။


10 Comments so far
Leave a comment

ဟုတ္ပ
အစ္မလဲ ဒူးရင္းသီးႀကိဳက္၀ူး
ေတာ္ေတာ္အန႔ံဆိုးတယ္
ဒါေပမယ္႔ ေရခဲမုန္႔ေတာ႔စားတယ္
ဟတ္ဟတ္

Comment by may

ဟုတ္ပ
အစ္မလဲ ဒူးရင္းသီးႀကိဳက္၀ူး
ေတာ္ေတာ္အန႔ံဆိုးတယ္
ဒါေပမယ္႔ ေရခဲမုန္႔ေတာ႔စားတယ္
ဟတ္ဟတ္

အေပၚက အီးေမးနဲ႔ဖစ္သြားလို႔ ညီမေလးေရ
လူမ်ားအေကာင္႔၀င္ေနတာ မသိလုိက္လို႔

Comment by chaos

ဟုတ္ပါ႔။ အမလည္း ဒူးရင္းသီးနဲ႔ မခံႏိုင္ဘူး။ ၿပီးေတာ႔ တခါမွလည္း မစားဖူးဘူး။ ဒူးရင္းသီးနံ႔ရရင္ လူက ေခါင္းေတြမူးလာတာ ဘာနဲ႔မွ မတူဘူး။ အိမ္မွာဆို အမ ရွိေနခ်ိန္ ဘယ္သူမွ ဒူးရင္းသီး မစားၾကဘူး။ NTUC ေရွ႕က ျဖတ္ရင္ အရမ္းဒုကၡေရာက္တယ္။ ႏွာေခါင္းပိတ္ၿပီး အျမန္ ေလွ်ာက္ရတာ။

Comment by s0wha1

ဟုတ္တယ္ဗ်ဳိး….က်ေနာ္လည္း ငယ္ငယ္က ဒူးရင္းသီးဆုိရင္ သၾကားလုံးမွာ ဒူးရင္းသီးအနံ႕ပါတာကုိ သူမ်ားစားရင္ေတာင္ ကုိယ္က ေဘးကထုိင္ေနရင္း ေခါင္းမူးတတ္တာမ်ဳိး။

အဟီး…အခုေတာ့ ႀကဳိက္သြားၿပီ။ ဒီလုိေလ။ မဒမ္ေပါက ေမာ္လၿမဳိင္သူ။ ဒူးရင္းသီးအရမ္းႀကဳိက္။ စကၤာပူေရာက္လာေတာ့ အဲဒီ ဒူးရင္းသီးကုိ ေစ်းႀကီးေပးၿပီး ၀ယ္စားသဗ်ား။ က်ေနာ္က မႀကဳိက္တဲ့အေလ်ာက္ ေဘးက သူစားတာဘဲ ထုိင္ၾကည့္ေနရင္းက စိတ္ထဲမွာ တပန္း႐ႈံးတယ္လုိ႔ ခံစားရသဗ်ား။ အဲဒီေတာ့ အားက်မခံ အားထုတ္ၿပီး စားၾကည့္လုိက္သဗ်ား။ အခုေတာ့ အရသာစြဲသြားၿပီ။

စကၤာပူ စကားနဲ႔ ေျပာရရင္ Kiasu ျဖစ္တာေပါ႔ေနာ။ မလင္းလက္လည္း တခါေလာက္ ႀကဳိးစားၿပီး စားၾကည့္ပါလား။ မလင္းလက္ ၀င္စားလုိက္ရင္ မိသားစုက က်န္တဲ့လူေတြလည္း သူတုိ႔ေ၀စုေလ်ာ့သြားမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ လက္စားေခ်ၿပီးသားျဖစ္ေအာင္ အႀကံေကာင္းေပးလုိက္ပါတယ္။

Comment by Ko Paw

အန္တီလဲ ဒူးရင္းသီးအနံ႕ရတာနဲ႕ ေခါင္းမူးၿပီး အန္ခ်င္တာပဲ။ တခါတေလ ဆို ၾကာၾကာ ရေနရင္ အန္ပစ္တာပဲ။ ႀကိဳက္ကို မႀကိဳက္ဘူး။ ဒူးရင္းသီးသၾကားလံုး၊ ဒူးရင္းသီး ေရခဲမုန္႕။ ဒူးရင္းသီးနံ႕ နည္းနည္းပါတာေတာင္ စားမရ ။

Comment by ခင္မင္းေဇာ္

I like Durain very much. Feeling like I am in heaven when I am eating it:D

Comment by Anonymous

ဒူးရင္းသီး မၾကိဳက္တဲ့ ဘေလာ့ဂါမ်ားေပါ့ဗ်ာ ဟားဟား….

Comment by ဗမာျပည္သား

ဟုတ္တယ္..တို႔လဲဒူးရင္းသီးဆိုတာနဲ႔ေျပးေတာ့တာပဲ… စားစရာေတြမွာအဲဒီအသီးနံ႔ ပါရင္မစားေတာ့ဘူး.. အရသာဘယ္ေလာက္ေကာင္းတယ္ေျပာေျပာ အနံ႔နဲ႔ တင္ေတာ္ပါျပီ..

Comment by Anonymous

ဘယ္ သူ ဘာ ေၿပာ ေၿပာ အေနာ္ ေတာ့ တအား တအား ၾကိဳက္ ပါ တယ္

Comment by zaonoik

22 ka ayann ayann kyite par tal,,durin so yin a thal swal bya..hehe… a yann kyite ei,,, always sar ng ei,,, hekhek,,, kyite tal loh pal pyaw tot mal,, ma pyaw tat tot buu bya,, heeeeeeeeeez

Comment by saw naing




Leave a Reply

